Fredag

Idag är det fredag, om ni har missat det... :) Jag älskar fredagar. När man kommer hem så vet man att man har två hela dagar framför sig då man bara kan njuta. Oftast iaf. Jag skulle egentligen inte ha något emot att jobba skift, men jag skulle sakna mina fredagar... 

Nackdelen med fredag och helg, är att det är BETYDLIGT svårare att sköta mat och motion. I alla fall har jag det. Man känner att man vill unna sig något extra när det är helg. Att unna sig något extra brukar alltid betyda att det är lite onyttigt... Så det är nästan en utmaning att hitta något extra som är ändå rätt ok att äta.

Nu vill jag önska er alla en riktigt TREVLIG HELG!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0