Tillbaka!

Hej alla.

Jag har varit väldigt frånvarande från min blogg. Det handlar om att jag har mått ganska dåligt och jag har inte riktigt orkat med att blogga. Men nu är jag på G igen.

Jag har ju varit och hälsat på hos er andra och det går ju bra för er. Kul... :) Anmälde mig även till Louice Julutmaning. Så nu är jag laddad att fortsätta igen.

Jag började ju lite smått redan förra veckan, även om jag inte skrivit något i bloggen. Och idag var vågen snäll med mig... -1,4 kg stod det på den! Hejja mig (får man säga så?)...

Nu fortsätter vi här tjejer! Vi ska vara vackra till julen, vare sig man är med i Julutmaningen eller ej!

Ha det bra, sköt om er.

KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är klart att du ska säga hejja till dig själv!! Annars tror inte jag att man lyckas! Du är jätteduktig! Och vilket minus!!!! Grattis!!! :) Ha en fortsatt trevlig måndag! KRAM

2008-10-20 @ 14:48:41
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: camilla

Klart man får säga så:) Herre gud du är ju jätte duktig!

Bra jobbat. Ja nu kör vi så det ryker fram till jul ;)

Kram Och grattis till minuset.

2008-10-21 @ 08:07:10
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0