Söndag

1:a Advent!!!

Jag gillar, jag gillar... :) :)

I fredags gick det mer points än vad jag hade tänkt. Så går det när man inte kan hålla sig från godisskålen. Men men... Det hade ju kunnat gå mycket värre och jag gick inte på minus iaf.

Lördag gick bara fint. Dagen skötte jag mig exemplariskt... Det var bara det att på kvällen var vi bjudna på inflyttningsfest. Där drog nog pointsen iväg som bara tusan. MEN jag drack bara vitt vin. Annars älskar jag öl, men då dricker jag mer och det är "dyrare" i points. Så jag höll mig till vin och det kändes bra.

Dock hade hon massor med goda tillbehör. Det var ostar, tunnbrödsrullar, kex, godis mm. Jag hade nog kunnat låta bli några av de sakerna, men ändå så överdrev jag inte.

Pointsen tog nog slut, och jag gick nog på minus. Har inte så bra koll riktigt. Men idag kör jag som vanligt. Jag skriver inget checklista idag, men jag lovar att jag sköter mig bra.

KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Marie. Hj

Visst är det mysigt med advent/jul! Jag älskar det!

Är lite stressigt emellanåt bara...

Ja jag är jättenöjd med mig själv som lyckades äta julbordet med vett. Det har jag nog aldrig gjort innan! Men nu kände jag verkligen att nu får det vara bra för mättnadskänslan fanns ju faktiskt där...

2008-12-01 @ 20:15:32
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com
Postat av: Angel

Hoppas du hade en fin första advent!



Angel

2008-12-02 @ 08:57:47
URL: http://angelsblogg.wordpress.com
Postat av: Elvira

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 07:45:14
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0