Checklista

Jag måste börja skriva upp vad jag äter igen. Det här går inte.

Funderar på att räkna points... Men det är länge sedan jag var med i VV sist. Jag slutade 2004 där, så det har ju skett flera förändringar. Men som sagt. Jag måste ta itu med detta...

Tror jag ska börja räkna points nu från lördag. Det måste ske en förändring. Jag tappar kontrollen så lätt, och det vill jag inte. En checklista kanske kan hjälpa.

Jag älskar att fylla i listor och liknande, i övrigt i mitt liv, så jag tycker egentligen om att skriva upp vad jag äter.

Ikväll ska jag på After Work med vänner, ingen bra dag att börja skriva upp vad man stoppar i sig. Men imorgon börjar jag. Och jag är riktigt laddad. Detta kommer att gå bra, det tror jag...

Imorgon ska jag skriva vad jag äter. Måste bara kolla upp hur många points jag ska äta...

Sköt om er. Ha en trevlig helg!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0