Tack!

Tack för stödet jag har fått. Det uppskattas varmt. Jag har nu förstått hur bra det är att ha en blogg och "fläka ut sig" här. Jag har många vänner i mitt liv som stödjer mig när jag vill gå ner i vikt. Men jag klarar inte av att berätta vissa saker för dem. Tex det här med frosseriet. Jag liksom skäms att sitta öga mot öga och säga det.

Det går däremot lättare att skriva det i bloggen. Och bara det att skriva ner det, gör att jag har lättare att bearbeta det. Att man sedan dessutom får stöd av andra gulliga bloggare gör det ju ÄNNU lättare att bearbeta jobbiga saker.

Så jag bugar och bockar och tackar för stödet!

Kramis på er alla!

Kommentarer
Postat av: *Pinglan*

tack för kommentaren! Visst är det skönt att ha en blogg, men kan skriva allt fast man samtidigt är så hemlig. Du får ta en ny dag idag :)Ha en trevlig helg! Kram Pinglan

2008-08-22 @ 11:10:55
URL: http://lillrompan.wordpress.com
Postat av: Angel

Ja visst är det toppen! För mig så hjälpte bloggandet jättemycket hela våren, utan den hade jag gett upp för länge länge sedan.



Angel

2008-09-02 @ 11:49:17
URL: http://angelwings.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0