Dåligt

Jag hade ingen bra vecka förra veckan. Jag hade ju en riktigt hemsk dag då jag åt massor. Sedan gick det bättre, men jag kan inte säga att jag åt bra. Eller maten var väl ok, det var ju allt det emellan...

Och ingen motion heller. Jag förstod ju vad resultatet skulle bli. Och visst... Jag blev ledsen när jag såg mitt resultat, men jag visste ju vems fel det var. +1,2 kg blev det... :( Jag får väl vara glad att jag inte gick upp hela min viktminskning från förra veckan.

Nu ska jag sköta mig klockrent mån-tor. Jag måste det för på fredag åker jag och sambon till Stockholm för att fira hans födelsedag. Då ska jag bara njuta... Så om jag sköter mig riktigt bra under veckan så kan jag slappna av med bättre samvete till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0