Halloj!

Måndagen gick bra måste jag säga. Hade inget stort sug efter något. Jag åt i och för sig 4 hårdmackor till middagens gröt, istället för de planerade 2, men det misstaget får jag leva med.

I övrigt skötte jag mig bra.

Men jag måste erkänna att jag fuskar lite. Jag hade ju en period här tidigare då jag försökte mig på Naturdiet. Jag vet att det inte fungerar för mig, men ändå var jag tvungen att prova. Och visst hade jag rätt, det fungerade inte.

Hur som helst så har jag flera påsar kvar. Så jag har valt att dricka en påse varje morgon, som frukost. Det passar mig ganska bra för jag är inte så mycket för att äta på morgonen. Men egentligen är det bättre att äta riktig frukost, så när mina påsar är slut ska jag äta som vanligt igen, även på morgonen.

Önskar alla en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0