Motion

Nu har jag inte motionerat lika mycket som jag hade velat. I måndags skulle jag ha farit ut och joggat men det regnade bort, det liksom vräkte ner. I gårkväll tänkte jag göra ett nytt försök, men vi var och hälsade på ett par kompisar och när vi kom hem regnade det igen, dessutom var det jättemörkt och det kändes nästan otäckt ute. Jag bangade...

Idag har jag inget inbokat som jag måste göra. Så idag ska jag springa. Regn eller inte, ut ska jag. För jag känner mig själv så pass bra att jag vet att snart är lusten borta. Så fort jag börjar skjuta på saker så blir det tillslut att jag inte gör dem alls...

Därför ska den här fröken ut ikväll. Jag är ju fortfarande inne i min "inkörningsperiod" och springer bara 20 min åt gången. Herregud. Det kan man väl offra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0