I'm back!

Nu har jag återvänt efter en helt UNDERBAR helg i storstan. Vi har haft det så härligt. Vi har varit på bio, varit på operan, varit på museum och fotoutställningar, varit på stan, ätit på bra restauranger, gosat och myst... Jag förstår inte hur vi har hunnit allt på dessa få dagarna, men vi har utnyttjat tiden väl. Nu är batterierna laddade och vi känner oss "fit for fight" igen.

Vikten då...? Jo, visst ökade den. Men faktiskt inte mer än 0,5 kg. Jag kan inte känna mig missnöjd, för även om jag ville så lyckades jag inte hålla mig till nyttigheter. Men Stockholm är en stor stad och vi promenerade överallt dit vi skulle. Det tror jag gjorde sitt till att viktökningen inte blev mer än så.

Men hur som helst så är det en ny vecka nu och jag tar nya tag. Eftersom jag mår så bra i själen nu, känns det som om det inte kommer att vara så svårt.

Tack för hälsningarna om att jag skulle ha det bra. Det har jag verkligen haft!!!

Kramis på er alla!

Kommentarer
Postat av: *Pinglan*

tack för kommentaren.. :) Det med vattnet har iaf fungerat hittils, även om jag inte känner mig spec törstig varje gång. Men har iaf lyckats få i mig 1,5liter vatten hittils idag.. hihi..



Nej vet. Blir så arg när jag inte går ner så mycket mer. Så nu blir det att träna mindre styrka och förbränna mer kalorier i stället :) Så får jag hoppas att det funkar. Annrs är ju riksen stor att motivationen faller snabbt. Den är ju inte på topp på samma sätt som innan jag började träna.Får försöka tänka på att den blir slimmad iaf :) tur det finns måttband! Ha en fortsatt trevlig dag. kram

2008-09-01 @ 16:21:40
URL: http://lillrompan.wordpress.com
Postat av: Anna

Låter häärligt!!! :)

2008-09-01 @ 20:39:55
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0