Veckan som varit

Jag har tänkt att försöka bättra mig med att laga nya maträtter. Minst en i veckan iaf. Helst både en vardagsrätt och en mer helgrätt.

Tyvärr går inte allt som man planerat. Denna vecka var superkörig, både jobb och privat, så jag har helt enkelt inte hunnit. Själva maten har väl inte varit den bästa heller direkt. Men inte så att jag är helt missnöjd, fast det borde ha varit bättre... Tex igår hann jag helt enkelt inte äta utan sprang in och köpte en färdig chabatta på Ica. Och det gjorde jag endast för att jag vet att man måste äta, för hungrig var jag inte... Hade jag räknat points så vet jag att det hade varit inom pointsramen, men en macka är väl egentligen inte det bästa alternativet.

Nåja, ibland hinner man helt enkelt inte göra allt precis som man vill. Istället får man försöka göra det bästa av situtationen. Det kommer ju en vecka även efter denna vecka och eventuellt blir den bättre... :)

Motion har jag dock hunnit med. Det har varit KALLT i veckan, men jag har iaf tagit mig ut och promenerat minst 30 min/dag. Plus att jag två kvällar dansat...

Med andra ord kan jag sammanfatta veckan (så här långt) som en ok vecka. Det känns ju skönt!


Kommentarer
Postat av: Angel

Du verkar ha läget under kontroll fast du inte räknar points. Gör ditt bästa så ska det gå.



Hälsningar Angel



PS! Tack för din kommentar

2009-01-16 @ 15:34:05
URL: http://angelsblogg.wordpress.com
Postat av: Angel

Hej, kom och hämta en award hos mig, den har du förtjänat.

2009-01-20 @ 11:26:49
URL: http://angelsblogg.wordpress.com
Postat av: *Pinglan*

Du har fått en award hos mig :)

2009-01-20 @ 18:14:32
URL: http://lillrompan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0