Lördag morgon

Nu är det lördag morgon. Eller... klockan är 10, men ändå...

Jag är så lycklig. Jag klarade gårdagskvällen utan det minsta lilla problem! Fredagar på jobbet köper vi alltid fika och godis och alltmöjligt till jobbet. Jag brukar har svårt att hålla mig ifrån det, men det gick faktiskt riktigt bra. Jag hade ju bestämt mig för att inte ta något, men faktiskt så brukar jag åka dit lite grann iaf.

Men igår tog jag inget. Då tänkte jag att det var ju skönt så det inte gör så himla mycket ifall jag åker dit ikväll hemma med familjen. MEN jag tog inget onyttigt hemma heller! Jag var inte ens sugen...

OK. Det kanske låter som om det inte var så mycket att hurra för, men för mig är det det. Jag känner mig så stolt och lycklig och är superladdad nu för att fortsätta i samma stil även idag! Jag ska göra mitt bästa för att försöka.

Återkommer och berättar hur det gick, imorgon!

Kramis till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0