Pointsräkning

Jag mår så bra. Jag älskar att räkna points. Ibland brister det ju, så är det för alla. Men just nu har jag stenkoll. Dock kan jag tycka att jag äter förlite. Jag hade som mål att äta upp alla mina points/dag, men det gör jag inte. Det känns så mycket att äta alla ibland...

Tänk om man skulle komma ihåg det här när man blir sugen på något gott. Om man skulle komma ihåg hur himla bra man mår när man följer en diet... Då skulle det inte vara några problem...

Men men, skam den som ger sig. Jag räknar vidare för fulla muggar och försöker ta alla dagar som en ny bra dag!

Hoppas alla ni andra har det lika bra som jag!

KRAMIS


Kommentarer
Postat av: camilla

Ojoj vad du är motiverad och laddad hör jag ;) Kul.

Kram

2008-11-25 @ 14:58:42
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Anna

Va du är duktig!!! :) Tack för dina snälla ord! KRAMAR

2008-11-27 @ 13:48:07
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0